נעלי ילדים

מכף רגל ועד ראש איך בוחרים נעלי ילדים?

מכף רגל ועד ראש- איך בוחרים נעלי ילדים?

כאבי גב יכולים להיות אחד הגורמים המפריעים לאיכות חיינו ובריאתנו. רבים נתקלים בכאבי גב במהלך חייהם, מרגישים בחוסר נוחות בכל הגוף ולא מצליחים להבין למה.

פעמים רבות האתגר נובע מכך שאנחנו לא נועלים את הנעל הנכונה.  כשלא נוח לכם ברגליים, כל הגוף מושפע!  כן,  כשלא נוח לנו ברגלים, הכאב משפיע יכול להקרין כלפי כל הגוף. הנעל היא זאת שגורמת ליציבה נכונה, לאיזון ותמיכה, הכל מתחיל ונגמר ברגליים.

ונכון שאנחנו המבוגרים חווים זו יותר, אך המפתח לגב בריא ויציבה נכונה היא להתחיל מגיל צעיר לטפל בכך. נעל נכונה ותומכת מגיל צעיר תסייע למנוע כאבי גב לילד בהווה ובעתיד ותעזור ולפתח הרגלי יציבות נכונה. לילדים קשה להבין את הסיבות והגורמים לכך וזה תפקידנו כהורים לנסות לצאת לילדנו את התנאים הטובים והמתאימים ביותר עוברם.

זו הסיבה שצריך להיות לדעת איך לבחור נכון נעלי ילדים. הנעל המתאימה ביותר, זאת שתגרום להם להיות יציבים כשהם הולכים, תשמור על כף הרגל, תאפשר להם לנוע בחופשיות, וגם תגרום להם לחייך כשהם נועלים אותם.

 

אז איך בוחרים את הנעל הנכונה ועל מה לשים דגש בבחירת נעלי ילדים?

הצעד הראשון בנעלי ילדי היא למדוד, להבין איזה סוג נעל אתם צריכים. האם אלו נעלי צעד ראשון, שני? זכרו כי הגיל אינו המדד, כי אם מידת הנעל.

 איזו מידה הילד שלכם?

17-22  אלו נעלים שמתאימות לפעוטות

22-26  נעלי לתינוקות

27-35 ילדים

35 ומעלה- נעלים לנוער

 

מה הילד שלכם אוהב?

אותה נעל- בצבע אחר, רמת נוחות שונה.

נוחות קונים עם העיניים- כן,  תתפלאו לשמוע אבל בדיוק כמו שאוכל טעים יותר כשהוא צבעוני ויפה , עושה חשק לטעום ממנו, קודם אוכלים עם העיניים, כך גם נעלי ילדים. עבור הילדים שלנו, לצבע, יש אפקט על הנוחות.  גם אם אתם בדרך לקנות נעלי צעד ראשון או פעוטות, הילד אומנם לא ידבר, אבל הוא בהחלט יודע להצביע מה הוא אוהב. לכן, אם נכנסתם לחנות וילדכם הצביע על נעל אהובה (גם אם היא פחות הטעם שלכם) אל תהססו לנסות אותה.

אנחנו יודעים, גם לכם כהורים יש טעם מיוחד, אבל בסוף, הילד שלכם הוא זה שנועל אותה ויודע מה הוא אוהב. תקשיבו לו. בכל גיל והרי אנחנו יודעים, שאם הוא לא יאהב אותה- הוא לא ינעל.

 

נוחות היא שם המשחק– 

כשהילד נועל את הנעל, האם היא נוחה? האם הוא הולך איתה ביציבות, בחופש תנועה, האם הוא לא מרגיש את הצורך לחלוץ אותה במהירות? 

נעל נוחה היא לרוב קלת משקל.  נעלי ילדים טובות הן אלו העשויות מעור טבעי, המקנות את התחושה שאנחנו הולכים יחפים "ללכת עם, להרגיש בלי"  לכן חשוב שיהיו קלות במשקלן ועשויות מחומרים טבעיים.

בנוסף, שימו לב לסוליה של הנעל. סוליה חזקה וגמישה עוזרת ליציבות ולמניעת החלקה. נעל גמישה מקלה על התנועה של הרגל, מאפשרת לזוז בנינוחות, מתאימה את עצמה.  חשוב לבחור בנעל ילדים אשר תופסת את הרגל ולא נופלת בזמן שהוא צועד.

 

חווית השירות– 

קנייה של נעלי ילדים היא חשובה, אתם רוצים לשאול, להתייעץ, מישהו שיכוון אתכם וייתן חוות דעת נוספת. להציע לכם את האופציה הטובה ביותר, עם מוכרים שיודעים להתאים בין הבחירה של הילד לבין הנעל הנכונה, שידעו לענות על כל שאלה. אנחנו ב SAND ISRAEL מאמינים בחוויית שירות,  אתם בבית.  המוכרים שלנו עוברים אינסוף הכשרות, כדי להעניק מענה שירותי ומקצועי כאחד.  ל SAND ISRAEL ניסיון של 32 שנים בתחום נעלי התינוקות ואם יש בעיה וגם כשאין, אנחנו כאן.

 

 

 

הכירו את מותגי הבית!

מגוון רחב של נעלי ילדים, פעוטות, נעלי צעד ראשון, לים ולבריכה

NOAאחד המותגים המובילים, מותג הבית שלנו, כל נעל עוברת בקרת איכות, האם הסקטוצ' נפתח בהליכה או לא, מתאימים לילדים עם ויסות חושי ויש אפילו נעלים טבעוניות.  כאן לא מתפשרים על איכות וחומרים. גם כשאנחנו מייבאים, אנחנו דואגים לייצר שיתופי פעולה עם החברות המובילות בתחום  כמו Bobux מותג המתאים אומנם לנעלי צעד ראשון וטרום הליכה, עם תקן ארגון הפודיאטריה האמריקאי,  בעל אישור IMPA אמריקאי להתפתחות הטבעית של כף הרגל. האג'נדה המובילה אותנו, היא הקפדה על איכות ושירות וכאן אין פשרות

IGOR   המותג מגיע אלינו היישר מספרד. מותג מוביל לנעלי ילדים עם התמחות בנעלים לים ולבריכה, הן אטומות למים, קלות לניקוי, יפיפיות במראה.

 BOBUX   מייצרים במיוחד עבורכם נעלי ילדים, המתאימות את עצמן לכף רגלו של הילד. המטרה: נוחות מירבית, הגנה, יופי. נעלי הילדים עשויות עור טבעי המאפשר לאוורר את כפות הרגלים. הסוליה דקה וגמישה מה שאפשר טווח תנועה חופשי. כל הנעלים מאושרת ע"י הפודיאטריה האמריקאית.

 

אנחנו מזמינים אתכם לבחור באחד המותגים המובילים של SAND ISRAEL. הילדים שלנו גדלים ומתפתחים מהר, ואנחנו כאן כדי לעזור ליציבות, להתפתחות של הרגל וכמובן, לנוחות שלהם לאורך כל היום

 

לחצו כן למבחר נעלי ילדים צעד ראשון שלנו

נעלי ילדים - נעל סגורה
קניית נעליים אונליין – סנד ישראל
נעלי ילדים
העגלה שלי
סגור רשימת משאלות
קטגוריות
דילוג לתוכן