img2

נעלי ים לילדים

נעלי ים לילדים – להינות במים ולהישאר מוגנים 

אחד הדברים החביבים על ילדים ומבוגרים כאחד בעיקר בימי הקיץ החמים הוא שהייה ובילוי במים –  בין אם זה יום כיף בים, בבריכה, בכינרת, הליכה ושחייה בנחלים ומקורות מים טבעיים, ועוד שלל פעילויות מהנות, משפחתיות וכיפיות. 

אך עם כל הכיף, לעיתים בילוי במים ברגליים חשופות עלול לא להיות כל כך נעים במיוחד עבור הילדים. אם זה בשחייה בים, בבריכה, בילוי בחוף, או טיול והליכה במים, הרגליים עלולים להתלכלך מבוץ, להיכוות מחום או להיפגע מאבנים או שברי זכוכית וסלעים בקרקעית המים. לשם כך לפני כל בילוי בים או במים מומלץ להצטייד בנעלי ים גמישות, עמידות ונוחות. כך ניתן ליהנות במים תוך כדי שמירה על הבטיחות וחופש תנועה. נסביר כאן קצת מהן נעלי ים לילדים ואיך לבחור נכון את נעלי הים המתאימות ביותר. 

 

אז מהן נעלי ים לילדים? 

נעלי ים לילדים או נעלי מים הן נעליים המותאמות ומיועדות לשימוש של ילדים במים ובחוף הים. הנעליים הן לרוב בעלות מבנה של סנדל סגור אשר גם אוורירי, נושם, גמיש ומאפשר תנועה נוחה, ובנוסף גם עמיד ומספק הגנה מתבקשת בשהייה במים. 

נעלי ים הן קלות משקל ומתאימות ונוחות לשלל פעילויות, בעלת סוליה קשיחה וחלק עליון עשוי מפוליאסטר או ניאופרן, גומי סינטטי. בהשוואה לנעליים רגילות הן חסינות למים, נשארות עמידות ברטיבות ומתייבשות במהירות. הנעליים מגיעות בעיצובים שונים, עם סגירת רצועות קלות או סגירה באמצעות רוכסן או תיקתק – אשר מאפשר לנעילה והורדה מהירה וקלה של הנעליים. 

 

איך לבחור נעלי ים מתאימות לילדים? 

לפני שרוכשים נעלי ים לילדים, ישנם מספר דברים שכדאי לדעת על מנת לבחור את הנעליים המתאימות והנוחות ביותר, שיספקו לילדכם גם את ההגנה הנדרשת וגם את חופש התנועה אשר צריך לבילוי ושהייה בים ובמים. 

גמישות והתאמה לרגל – נעלי ים צריכות להיות גמישות ומתרחבות כדי לתמוך בתנועות ובהליכה הטבעית של הילד. נעלי ים עם סוליות רזות מאפשרות יציבות בשטחים חלקים, מומלץ לבדוק שהנעליים אינן צרות מידי ולא מרווחות מידי ושהן תומכות בצורת הרגל ובקשת כף הרגל הטבעית.

חומרים איכותיים ועמידים –  חשוב לבחור נעלי ים אשר עשויות מחומרים איכותיים ועמידים למים. הם צריכים להיות עמידים בפני מים, חול, אבנים ושאר נזקים שעשויים להימצא במים או על החוף. בנוסף, יש לוודא שהחומרים אינם מכאיבים או גורמים לגירויים, ושהנעליים קלות משקל ונוחות לנעילה.   

סוליה מונעת החלקה –  נעלי ים צריכות להיות עם סולייה שמונעת החלקה ויכולה לספוג זעזועים. נעלי ים עם סוליות אנטי-החלקה מספקות יציבות ובטיחות בהליכה בתוך המים, בטיולים בנהרות, בהליכה על שפת הבריכה ומסייעת למנוע החלקות מיותרות. 

סגירה קלה ונוחה – סוג סגירת נעלי הים צריך להיות מתאים לילד ונוח לשימוש. סוגי הסגירה כוללים רצועות קלות, רוכסן או תיקתק. כדאי לוודא שהסגירה מאפשרת התאמה אישית ואינה מפריעה לתנועה טבעית של הילד.

מדידה נכונה – כדי לוודא שהנעליים מתאימות לילד, צריך למדוד את כפות הרגליים בצורה נכונה. כדי לגלות את מידת הילד, ניתן להשתמש בסרגל או סרט מדידה רגיל ולמדוד את אורך הרגל מהעקב עד האצבע הגדולה. אפשר גם לצייר את כפות הרגליים של הילד על דף ולמדוד את ציור הרגל – קצה עקב עד אגודל.  לאחר מכן, יש לבדוק בטבלת מידות של היצרן ולברר את המידה המתאימה לגודל כף הרגל. 

 

נעלי ים לילדים בסנד ישראל 

באתר של סנד ישראל תוכלו למצוא מגוון של נעלי ים ילדים בשלל עיצובים ודוגמאות מהמותגים המובילים בעולם.

למשל – נעלי הים IGOR – מותג אשר החל את דרכו בשנת 1974 ומעצב ומשווק קולקציות של נעלי ים, מגפיים, סנדלים ונעליים מסוגים שונים בעיצובים קלאסיים המתכתבים גם עם הטרנדים האחרונים. נעלי הים של איגור הפכו לשם דבר בעולם בשל הסטייל והאיכות שהם מציעים. הנעליים מיוצרות בספרד ונעלי הים עשויות מחומרים גמישים שנבחרו בקפידה עם רצועת סקוטש או אבזם, סוליה סינטטית מונעת החלקה וחומרים קלים לניקוי תוך שמירה על עמידות גבוהה במים וגמישות תנועה.

נעלי הים שתוכלו למצוא אצלנו הן גם גמישות, קלות ונוחות לנעילה והליכה וגם מספקות את ההגנה והיציבות הנדרשת לבילוי במים.  נעלי הים הנכונות מאפשרות לכם ההורים ראש שקט בזמן שהילדים נהנים בים, עם שילוב של חופש, בטיחות, אופנתיות ונוחות.

נעלי ילדים
נעלי צעד ראשון 10 טיפים לבחירה נכונה 2024
העגלה שלי
סגור רשימת משאלות
קטגוריות
דילוג לתוכן