BOBUX 3

נעלי צעד ראשון לתינוקות BOBUX-בובוקס

נעלי צעד ראשון לתינוקות

 

התינוק שלכם עשה את צעדיו הראשונים, ואחרי שוך ההתלהבות והשמחה, כשהפעוט כבר מהלך ברחבי הבית, הגיעה העת לבחור עבורו נעליים. אתם מחפשים נעליים שיגנו על כפות רגליו העדינות של תינוקכם מקוצים, לכלוך, שריטות ושפשופים מצד אחד, ומצד שני לא יגבילו את תנועתו, ולא יפריעו לבהונות ולכפות הרגליים הקטנות להתעצב ולהתפתח בצורה מיטבית. נעלי צעד ראשון של BOBUX מעוצבות במיוחד בשביל תינוקות ופעוטות העושים את צעדיהם הראשונים בעולמנו, וכעת גם אתם יכולים לרכוש לקטנטנים שלכם נעלי צעד ראשון מבית BOBUX.

 קניית הנעל הראשונה

 

חברת BOBUX הניו זילנדית נוסדה על ידי שני בני זוג, שביקשו לרכוש עבור ביתם הפעוטה נעלי צעד ראשון איכותיות, שיספקו לרגליה הגנה מבלי לעוות אותן, מבלי לשנות את יציבתה, ומבלי ללחוץ על בהונותיה. כיוון שהתקשו למצוא נעלי תינוקות צעד ראשון שיענו על ציפיותיהם, החליטו בני הזוג לייצר עבור ביתם נעלי בד איכותיות לתינוקות במו ידיהם. כיום BOBUX הוא מותג נעלי ילדים ופעוטות הידוע בעולם כבית היוצר של נעלי ילדים ותינוקות איכותיות, בריאות, וידידותיות לאדם ולסביבה. חברת Sand Israel, המייבאת ומשווקת נעלי ילדים מזה שלושים שנה בחרה את מותג הנעליים של BOBUX כאחד המותגים האיכותיים אותם החברה מייבאת ומשווקת בישראל.

נעלי צעד ראשון

 
 
רגליים של תינוק

 

מתי קונים נעלי צעד ראשון לתינוקות?

התשובה לשאלה מתי קונים נעליים ראשונות לתינוק תלויה בהרבה גורמים, ורק אתם כהורים יכולים לענות עליה בוודאות. אולם מרגע שהוחלט כי הגיעה השעה, אין עוררין על כך שיש לרכוש נעליים איכותיות, שיתרמו לביטחונו ויציבותו של הפעוט, ויאפשרו לכפות רגליו לחוות את תחושת היציבה וההליכה כאילו היה יחף, מבלי להסתכן בחתכים ופציעות. נעלי צעד ראשון של BOBUX משלבות תכנון ארגונומי מוקפד, חומרי גלם איכותיים, ועיצוב מסוגנן ושובה עיין, והתוצאה היא נעלי צעד ראשון מושלמות. הנעליים גמישות ונוחות, בעלות סוליית EVA רכה וגמישה, תפרי הסוליה מוסתרים, איזור הבהונות רחב בכדי לאפשר לבהונות להתפתח ולהתעצב בטבעיות, והגפה עשויה עור וקנבס. מגוון הדגמים רחב ומפתה, והנעליים, מלבד היותן נוחות ובריאות, הן גם נאות ואופנתיות.

פרח סגול

לקנות וליהנות

צוות Sand Israel מזמין אתכם ליהנות מחוויית קנייה איכותית ונעימה בחנות המקוונת של החברה. סיור בקטגוריית נעלי צעד ראשון של בובקס יפרוש בפניכם מגוון רחב של דגמי נעלי צעד ראשון לפעוטות, מתוכם תוכלו לבחור את הדגם המתאים ביותר. בחנות המקוונת תוכלו לרכוש את כל סוגי הנעליים לתינוקות, כולל נעלי ספורט ומגפי גומי לתינוקות,  סנדלי צעד ראשון, ונעליים ראשונות לתינוקות ופעוטות. המותגים אותם משווקת ומייבאת חברת Sand Israel הם מותגים איכותיים שנבחרו בקפידה, וחברת בובקס ידועה באיכות מוצריה, בחשיבה מעמיקה ותשומת לב המושקעות בעיצוב נעליים שיהיו נוחות, בריאות ונאות כאחד. הקנייה באתר מאובטחת, וניתן לבצע הזמנה במועד הנוח לכם, מכל מקום בו תהיו. לפרטים נוספים ולמענה על שאלות הינכם מוזמנים לפנות לצוות החנות המקוונת בטלפון או דרך טופס יצירת קשר באתר.

נעלי סיינטה לילדים וילדות
נעלי טרום הליכה לתינוקות
העגלה שלי
סגור רשימת משאלות
קטגוריות
דילוג לתוכן