סנדלי צעד ראשון בובוקס 731114 פוקסיה Cross Jump

279.90

BOBUX, המותג האהוב והמוכר הבא אלינו מניו זילנד בדגמי קיץ מיוחדים.
סנדל Cross Jump המיוחד שלנו בעל רצועות המספקות שפע של אוורור נשימה תוך הגנה על בהונות קטנות עדינות. סגירת הרצועה, הכוללת את הסמל Bobux היחודי, מתכווננת בקלות. עם עקב מרופד מספק נוחות נוספת. הסנדל המושלם לילדים לאירועים מיוחדים וללבוש יומיומי. מתאים להולכים ראשונים, סגנון זה מתאים לגודל.
לדגם זה יש אישור של AMPA – מכון פודיאטריה האמריקאי, שאכן נעל זו תורמת להליכה והתפתחות נכונה.

  הזדרז! המכירה מסתיימת ב:
+

חברת BOBUX הניו זילנדית נוסדה על ידי שני בני זוג, שביקשו לרכוש עבור ביתם הפעוטה נעלי צעד ראשון איכותיות, שיספקו לרגליה הגנה, מבלי לשנות את יציבתה ומבלי ללחוץ על בהונותיה. כיוון שהתקשו למצוא נעלי תינוקות צעד ראשון שיענו על ציפיותיהם, החליטו בני הזוג לייצר עבור ביתם נעלי בד איכותיות לתינוקות במו ידיהם.
כיום BOBUX הוא מותג נעלי ילדים ופעוטות הידוע בעולם כבית היוצר של נעלי ילדים ותינוקות איכותיות, בריאות, וידידותיות לאדם ולסביבה. חברת Sand Israel, המייבאת ומשווקת נעלי ילדים מזה שלושים שנה בחרה את מותג הנעליים של BOBUX כאחד המותגים האיכותיים אותם החברה מייבאת ומשווקת בישראל.
BOBUX מאמינים בהעצמת ההתפתחות הטבעית של כף רגלם של הילדים על מנת שיהיו חופשיים לגדול ולפתח רגליים בריאות לכל החיים. עם אמונה זו, עוצבו נעליים חדשניות ורכות אשר מחקות את החופשיות הטבעית של רגליים יחפות.
היום, BOBUX מייצרת מאות נעליים שונות לכל שלב גדילה של ילדינו. בזמן שהם לומדים לזחול, ללכת, לרקוד, לשחק ולחקור, הנעליים של bobux מלוות אותם בכל הרפתקה. הנעליים אשר עוצבו לכפות רגליים של ילדים צריכות להיות נוחות, פונקציונליות וכיפיות, מעוצבות מהסוליה מעלה כדי שילדים בעולם כולו יאהבו אותם ויקבלו את נעלי הילדים הנוחות ביותר בעולם. בכל שלב, לכל גיל, ייצור נעלי הילדים הטובות בעולם מתחילה בעיצוב נכון.
BOBUX, מאמינים בהעצמת ההתפתחות הטבעית של כף רגלם של הילדים על מנת שיהיו חופשיים לגדול ולפתח רגליים בריאות לכל החיים. עם אמונה זו, עוצבו נעליים חדשניות ורכות אשר מחקות את החופשיות הטבעית של רגליים יחפות.

צבע

מידה

, , , ,

Brands

BOBUX

העגלה שלי
סגור רשימת משאלות
קטגוריות
דילוג לתוכן